Khamis, 29 September 2011

2 weeks bebeh!..

Assalamualaikum..


Before aku mulakan maksud entri di atas, aku nak mintak maaf sangat2 sebab dah lama gila tak update blog ni. Haha.. Macam hari raya lah pulak nak mintak2 maaf ni. Ekh, sape cakap hari raya je kena mintak maaf? Bagi aku, hari-hari kita kena mintak maaf taw. Ye lah, mana nak tahu tiba-tiba esok tak bernyawa lagi. Ceh-ceh, kemaen lagi bagi azan ni kenapa? Abaikan.

Aku dah lama tak update blog ni sbb busy dengan exam final. Huh! (saya mengeluh disini)* Mana tak mengeluh. Tiap-tiap kali ada exam, mesti tak cukup TIDUR (tidur amat penting untuk tumbesaran ye adik2)*, tak cukup makan, dan tak cukup apa lagi ekh? (okeh, dah merapu disini)*

Dan, yang happy nye sekarang, aku cuti selama dua minggu sebab habis satu semester! Tapi still, aku tak puas hati sebab membe2 aku yang lain cuti semester 1 bulan lebih. Ptuih! Dengki ni.

Plan aku cuti 2 minggu? Ntah. Boring pulak dah cuti tak tahu nak buat apa. Ayah aku plan nak bawak aku jalan-jalan. Hehe. Happy gila lah!

Jup2. Belum habis lagi ni. Aku ada satu cerita memalukan untuk dikongsi. Jangan risau. Cerita ni tak mengaibkan siapa-siapa selain DIRI AKU SENDIRI. =)

Ada satu hari ni, hujan lebat gila. Aku dengan roomate aku punya lah kebulur. Kitaorang tunggu hujan reda sikit. Bila reda pon,hujan still membasahi bumi. (duhh)* Kebulur punya pasal, kitaorang redah ajelah. Then nak singgah kedai depan beli air. Betul lah kata orang, MALANG TIDAK BERBAU. Aku tergelincir lalu jatuh. Tapi serious, takde bunyi langsung aku jatuh. Roomate aku yang menonong jalan kat depan pon tak sedar aku jatuh. Aku try bangun walaupon sakit then blah je. Malu punya pasal. Dah lah ada beberapa orag lepak kat situ. Nasib dorang tak gelak kan aku, instead ada sorang MAMAT ni nak tolong aku. Hehe! (ketawa miang ekh)* Nasib roomate aku pon tak gelakkan aku. Aku pulak ketawa terbahak-bahak bila aku ontheway nak blah tu. Tak paham kan?

Mak ai.. Panjang gila lah cerita aku. Exited nak aibkan diri sendiri punya pasal. Kalau korang lah ada kat tempat aku, apa korang buat?






6 ulasan:

Hizami Li berkata...

haha. nasib tak parah. :D

Izzah | zulkifli berkata...

@ Hizami Rahim

tuh lah pasal.. =P

Unknown berkata...

err...errr...kalau gua tido jela..mls nak fikir! hahaha

Izzah | zulkifli berkata...

@Gua Tertidur

haha..gua pantang ad mse je, mmg tido kje nye.. =P

Unknown berkata...

haha..tido kn nikmat :P

Izzah | zulkifli berkata...

haha..ye lah..mne tak nikmat..sambil menyelam minum airkan?.. =P