Jumaat, 3 Jun 2011

BERMULALAH SEJARAH BARU *sekali lagi*

Assalamualaikum

Lama gile doe aku tak post new entry..Well, SISWAZAH lah katakan..(bace dengan nada yang poyo)*..Tujuan aku tulis entri ni sebab aku nak bagi korang tahu lah maksud entri aku kali ni...tapi, tapi, tapi...korang perasan tak lately aku suke sangat nak terangkan maksud entri aku..wakaka..MACAM KAMUIH DEWAN DAN PUSTAKAQ..(tiru ayat matluthfi)*

Aku bakal menjalani hari-hari orentasi LAGI SEKALI..

orang-orang yang menjadi peminat blog : ekh, hari tu bukan dah orentasi ke dekat UNITEN?

A'ah..aku dah orentasi dah..tapi kali ni dekat MULTIMEDIA UNIVERSITY pulak..and YES, aku tukar universiti..aku tarik diri atas sebab-sebab yang tertentu..and yang paling aku bersyukur gile, Allah bagi aku petunjuk untuk bertukar ke sana..tak lupe jugak dekat BUDAK GEDIK + POYO yang ingatkan aku macam mane nak solat sunat bile aku tengah lupe..

Seriously, mula-mula aku macam berbelah bagi jugak nak pindah coz cam dah burn duit parent..then nak masuk uni baru, mest guna duit yang byk en?..

Haish..aku harap lah aku dapat buat yang terbaik so that aku tak payah susahkan parent aku lagi..

Next thing yang aku nak crite kat korang is...

Pasal lelaki yang pemalu..

kamon lah weyh..u're a guy en?..kalau gurl, adat lah..tapi lelaki..mintak tolong buat tu, dia cakap MALU LAH..mintak tolong buat ni, dia cakap MALU LAH..

Der, gwa bukan nye nak masuk minang lu nanti..so beragaklah nak malu pon..YANG PALING AKU TAK PAHAM IS, BENDA-BENDA YANG BUKAN-BUKAN TAK MALU PULAK NAK BUAT.. =p

p/s: aku bukan bersifat sexist okey..ini kenyataan..so guys, amik iktibar..takde makne gurl nak kat laki macam tu..

Tiada ulasan: