Sabtu, 18 Jun 2011

My Darl Bruno Mars..

Assalamualaikum..

Pergh..serious lame gile babeng aku tak update blog ni..ntah mane pegi follower aku semua pon, aku tak tahu..PADAN MUKA AKU..sapa suruh tak update lama-lama kaaan?

Haish..'menganjing' pulak..memang lah salah aku..tapi apa boleh buat pon?..wi-fi kat hostel aku LAJU BETOL DALAM KURUNGAN..lagi skali 'menganjing'..

Apsal dari tadi 'menganjing' tak abes-abes?..KAU BUDAK BARU NAK UP EKH?..bukan lah..aku just tension SIKIT DALAM KURUNGAN..see, 'menganjing' lagi..

Ye lah..assignment belambak, kerje tutorial lagi, study group..macam-macam betul..

Serious, aku sendiri tak tahu apa yang aku tulis..

Tapi, korang jangan risau..korang akan paham apa yang aku tulis akhirnya..

Basically, salah satu lagu my boyfrend Bruno Mars, that is TODAY MY LIFE BEGINS, dah menyedarkan aku dengan lirik-lirik lagu dia..aku paling suka masa line

Go to fullsize image

"LIFE TO SHORT TO HAVE REGRET"

Banyak kali aku ulang lagu ni and aku pikir apa maksud lagu ni sebenarnya..tak semua lagu menipu..tak paham apa maksud lagu menipu?..aku bagi satu contoh..

"Beautiful girls all over the world" - Nothin On You, B.o.b

Itu lah salah satu nye..betol ke semua orang kat dunia ni lawa?..bagi aku bukan semua lawa..lawa tuh bukan subjektif kan?..

Berbalik kepada lagu Bruno Mars tdi, betol kan apa yang dia nyanyikan?..hidup terlalu pendek untuk kita ada penyesalan.well, korang pkir lah sendiri selebihnya.. =)



Tiada ulasan: