Selasa, 22 Mac 2011

gemuruh jiwa, semangat TAK BERAPE NAK membara

Assalamualaikum semua~

Agak-agak korang lah, macam penah dengar tak tajuk entri aku yang korang bace tadi?

Penah tapi TAK INGAT??..meh sini aku refreshkan kepale korang yang dibelengu seribu satu masalah (pepandai jea aku cakap kepale korang ade masalah. ntah-ntah korang HAPPY JEA)*

ehem, ehem...aku nyanyikan ekh..PROMISE TAKKAN HUJAN PUNYE


Bila bertalu rentak di kalbu
Hasrat yang tersirat semakin ku buru
Bila bergema laungan gempita
Harapan bernyala nadiku berganda

Gemuruh jiwa semangat membara
Dari puncak ingin ke angkasa
Berkalungkan bintang berkelipan
Menyerlah jauh dari yang biasa

Bila bertalu rentak di kalbu
Hasrat yang tersirat semakin ku buru
Bila bergema laungan gempita
Harapan bernyala nadiku berganda

Gemuruh jiwa semangat membara
Dari puncak ingin ke angkasa
Berkalungkan bintang berkelipan
Menyerlah jauh dari yang biasa

Ungkapan ini bukan sekadar bermimpi
Segalanya pastikan terbukti nanti

Dah tahu??..BELOM??..adoi, nape lah korang susah nak pick-up?..nie mest tak solat subuh pagi tadi..KAN, KAN, KAN??.nie lagu ex-boypren FAISAL TAHIR. tak tahu yang mane satu?..sini, sini..aku kasi clue lagi..
Go to fullsize image

Gemuruh by Faisal Tahir
cilok dari youtube*

Oke, oke..I'm done merepek-ing

Aku gemuruh sebab ape??..sebab RESULT SPM KELUAR ESOK bhai...mane tak aku gemuruh..atau dalam kate lain nervous..and of course lah, sape yang bersemangat nak pegi amik result??..lain lah otak kau macam einstein..BERGELIGA..mungkin mak depa nie minum anmum kot..huhu

Korang tolonglah doa-doakan untuk aku agar aku dapat keputusan yang CEMERLANG, GEMILANG, TERBILANG..mane tahu doa antare korang  ni termakbul..

And of coz, smoge Tuhan balas balik jasa baik korang..SEKIAN, TERIMA KASIH.. =D


*coretan tulus dari IZZAH
 bile tangan menghentam keyboard..

Tiada ulasan: