Sabtu, 5 Februari 2011

Selamat Hari Imlek..

ASSALAMUALAIKUM ~
(jawab jangan tak jawab)

Yaw semua!..before aku tulis ape-ape, aku nak cakap yang ini bukanlah suprise yang aku nak kejutkan korang..just wait keyh..aku gerenti worth waiting (kowt)*..

Oryte gurls and boys...

As uolls know, sekarang nie tengah cuti sekolah kan?..kalo karang still sekolah arw..if korang tak sekolah, agak-agak korang tahu kewp?..hurm~

Adek-adek aku semua dapat cuti selama seminggu..so, my dad, Encik Zulkifli, telah pown plan untok pegi...

MEDAN, INDONESIA

Kiteorang kat sane selame 5 ary doe..best..nanti aku critekan pengalaman aku dari ary pertame sampai ary ke-5 kart sane..kalo tulis kart sini korang SURE BOSAN punye..

And, aku blaja one new word in indonesia (basically, aku belajar many wordsssss)

SELAMAT HARI IMLEK = SELAMAT TAHUN BARU

Sekarang mesti korang dah pahamkan ape maksod tajuk entri aku en??..bagus murid-murid..

Go to fullsize image

So, dengan kesempatan nie, aku ingin mengucapkan selamat hari imlek to all yang celebrate.. =D

Jap-jap...before korang blah, korang cube check-out video nie..seriously, aku sokong dengan ape yang ANWAR HADI ni cakap.. =D




p/s: nantikan kejutan aku..in progress...=D

2 ulasan:

Ann Adira berkata...

alaa sis amnah,,, citer la kat blog.. nak tau!
citer laa... make sure esok dah update ek??!!ngee

Izzah | zulkifli berkata...

@ N

sori bebanyak dear..tak dapat nak update before u going to asrama..internet slow..do visit when you coming back yeah..