Selasa, 8 Februari 2011

OH TIDAAAAAK!!..

Assalamualaikum pembuka bicara,
Gud bye penutup bicara..

(haha..cam haram jea)

Aku ade 4 bende untuk mengatakan OH TIDAAAAAK!!.. nie.

So, straight to the point jea lah..tak payah nak bengkang-bengkok...

Firstly, aku akan merasekan rindu yang amat sangat..KEPADA BOYFRENKAH??..OH TIDAAAAAK!!..sama sekali..sebaliknya, aku akan miss gile-gile vavi kat adik aku yang no. 2..kenapa??..sebab dia sudah pun masuk ke MRSM SERTING..huhu..sedih woah wa cakap sama lu..lepas ni takde dah teman berbicara, teman bergaduh, teman meluahkan perasaan, teman berdebat, etc.

Aku memang ade 6 adik beradik..tapi sume tak berape nak ngam dengan aku..aku pun tak berapa ngam dengan dorang..dengan adik aku ni je lah aku boleh ngam..takpe lah..demi mase depan dia..='(


MISSING YOU LAH DOL


Second, it's bout one of my favourite footballer that is, SAFEE SALI..berdasarkan surat khabar yang aku bace semalam, dia dah ikat kontrak dengan one of the team in INDONESIA that called by PELITA JAYA..OH TIDAAAAAK!!..aku tidak dapat lagi dia beraksi di padang bersama-sama team SELANGOR..

(gamba di cilok dari sini)

Third, adakah aku sudah jatuh cinta?..kerana aku sering terbayang-bayangkan si dia...OH TIDAAAAK!!..aku mula jatuh cinta dengan si dia semalam iaitu sejak aku tengok cite korea, SECRET GARDEN..LOVE AT FIRST SIGHT LAH KATEKAN..

Hyun Bin
inilah dia SI DIA yang aku ceritakan

hensem gilekan?..yes, aku amat tergile-gilekan kau HYEON BIN..sesiape yang rase AMAT ANNOYING dengan kenyataan aku tadi, aku TAK KESAH..hehe

Forth, as you all know, tanggal 14 Februari nie adalah V'S DAY atau dikenali sebagai hari kekasih..nope..I NEVER CELEBRATE THIS DAY AND I NEVER WILL..tetapi adekah kotak susu lembu aku yang berada dalam peti ais aku akan menyambut hari kekasih pada tarikh luputnya dan berdating dengan kekasih gelapnya di dalam peti ais tersebut??..OH TIDAAAAAK!!..sama-sama kita nantikan..

inilah kotak susu yang aku ceritakan..
kalau korang perasan lah, tarikh luput dia 14.02.2011

p/s: surprise yang aku akan berikan bakal terbongkar tidak lama lagi..do visit here often keyh..btw, thx for reading...=D 



Tiada ulasan: