Sabtu, 22 Januari 2011

Dah 2 Blogger dah...

Tak paham dengan tajuk entri aku nie??..mai baca lagi..

maksod entri aku nie ialah..dah dua orang blogger aku berjaye pancing untok singgah ke blog aku..yay!!..
suke mak nok (since when plax aku tuka jantina)*

Mereka adalah...


Sis Maria Elena Zarul
peliks.blogspot.com

dan

DSC_0053
 Sis Nisa Aminullah
nisamenaip.blogspot.com

Lawa en dua2 nie??..kalo kaw cakap tak lawa, meh sini aku korek bijik mate kaw..

Thanks untowk sis dua nie coz sudi singgah blog sye n barangkali itu kali pertama dan terakhir..aku harap dorang sudi larw datang blog aku lagi..DIALU-ALUKAN..

Before aku lupe...

Aku nak cakap tahniah untowk adek aku, AIMADUDDIN AUFA BIN ZULKIFLI sebab dah berjaye menenpatkan diri di MRSM SERTING, NEGERI SEMBILAN..

Wah, wah, kakak pasti tidak merinduimu..



Ini larw dia gamba adek aku yang dicilok dari fb nyew..

p/s: aku memang ske cilok-cilok gambar untowk tatapan follower aku..jangan marah ea kepada tuan-tuan gambar berkenaan..sesungguh nyew,gamba-gamba anda sye tidak gunekan untowk bende-bende yang TIDAK BAIK.. =D

2 ulasan:

..hizamirahim.. berkata...

tahniah2!!!
femes tu.
;D

Izzah | zulkifli berkata...

one more omg..

trime kaseh2..
takde makne femes..lgy femez abg hizami..
hehe =D