Sabtu, 22 Januari 2011

Nape Blogger Gurl Yang Aku Minat Mesti CHUMEL n HEYBAT??..

Pada pagi yang indah ini,aku bermurah hati,dengan memberikan diskaun sebanyak 70%...70% babe..jangan maen-maen..shoppin complex kat depan umah aku pown tak dew nak bagi sale-sale sampai 70% nie..

Dah mule merapu dah aku nie..okeyh2..now kite masuk pade tajuk entri aku nie iaitu:

NAPE BLOGGER GURL YANG AKU MINAT MESTI CHUMEL N HEYBAT?..

Hari tuh aku dah janji en ngun korang yang aku nak MEMPERSEMBAHKAN blogger laen yang aku minat en..so skrang,di persembahkan CIK NISA AMINULLAH...



LAWA TAK, LAWA TAK, LAWA TAK??..kalo ang cakap tak lawa, memang sah ang ada masalah mate ang..ang pi check mate ang sekarang..huhu

NAPE AKU MINAT NISA NIE??..
sebab-sebab nyew ialah...

- dy chumell
- dy pandai bergaya (jelez nyah)*
- entri-entri dy kadang-kadang meaningfull buad aku
- cara dia pakai tudung or shawl,menarik perhatian ku
- dia sangat bijak
- dia ramah n tak sombong meyh

tuh larw antara sebab nyew..nak aku list lagi??..haha..tak payah larw..BIARLAH RAHSIA..hehe
Kak Nisa jadi kakak ipar saye larw,bule??..(nie nak kene penampo nie..sejak bile kaw ade abang)*

IMG_7457 edited
korang bule crik sis nisa nie di
nisamenaip.blogspot.com

Kenape mest dorang-dorang nie chumel,lawa n heybat??..macam Sis Maria, Cikepal, Fatin Liyana, Sis Ayunar, Sis Nisa neyp..adoi..if only i can be like them..pang, pang, pang..amek kaw..tak geti bersyukur punye budak..huhu

Jap-jap..belom abes lagi..

Sis nisa nie ade abang,meyh kite check-out abang dia pnye blog plax..meyh2..jangan malu-malu kucing


Muhamad Mursyidin Bin Mohd Aminullah

Ini larw dia abang kepada sis nisa tadi..uish,blog dia pown tak kurang hebat nye..same cam adek dy jugak..memang sume entri-entri dia syok arw bile bace..aku syok bace blog dia keyh,bukan syok kat dia..mau aku kene serang ngun awek dia nanti..

Korang bole carik brader nie kat..meuzangelo.blogspot.com

Tuh jea larw,entri saye pade pagi yang indah ini..(tak abes-abes ngun pagi yang indah kaw)..

p/s: if sis Nisa n brader Mursyidin nie datang blog sye,feel free arw datang agy..(banyak chantek muke kaw.ingat dorang tak de keje laen dowk ngadap blog kaw jea)*

8 ulasan:

Nisa Kay berkata...

hahahahaa...
wahh thanks dear..
sangat terharu oke :D

oh ye, my bro xde gf ;D

Izzah | zulkifli berkata...

omg..
sis nisa singgah blog picisanku..
welcome2..

tak dew gf ea??.bole masok line neyp..hehe =D

MéuzAngelo™ XXIII berkata...

sebenarnye meuzangelo.blogspot.com
awk salah eja la.. hehe
but it is ok.. :D

Izzah | zulkifli berkata...

omg lagie skali..

sorie sala eja..btw,i already betolkan..
thx dtg..=D

Nisa Kay berkata...

hehehe no biggie dear :)

cik empunya diri ; berkata...

sis nisa,wauu!
hehe
ari tu beli dara nampak gambau cik nisa comel gila,wish i comel mcm sis, :)
pandai sis pkai eyeliner,
pija pkai eyeliner mcm hampeh,

Tanpa Nama berkata...

bes....:)

Izzah | zulkifli berkata...

@ xeRra

trime kaseh..=)