Rabu, 26 Januari 2011

Akhirnya hari yang ditunggu tiba juga..=D

  • Apsal entri tajuk dy nie cam happy semacam jea?
  • Uish, biaq betol..dia da na kawen da?
  • Dia nak nikah ngun sape plax nie??..melepas aku..

Betol tak antara tiga-tiga kenyataan kat atas nie , mesti satu yang kene...mesti korang pikir salah satu ble korang bace tajuk entri aku kat dashboard korang..BETOL TAK,BETOL TAK, BETOL TAK??..ke aku sorang jea yang perasan??..LANTAK AKU LARW..aku punye blog..haha..(ayat tak bole blah)*

Oke lah...

Sekarang aku berteros terang..aku berteros terang tw..tak berkanan terang kew, bersenget terang kew..(paham ke lawak aku nie)*..

Ape yang aku nak terangkan sangat??..tak de ape larw..saje buad korang saspen..AMACAM??..ada saspen ka??..

Dah-dah..aku nak serious (sambil buad muke serious mcm nie)*

Go to fullsize image
hah..serious tak??


Ary nie bufday adek aku yang last sekali..da masuk 5 taon da..name dy AIMADUDDIN AUDI BIN ZULKIFLI..

HAPPY BIRTHDAY TO YOU
HAPPY BIRTHDAY TO YOU
HAPPY BIRTHDAY DEAR AUDI
HAPPY BIRTHDAY TO YOU..

Go to fullsize image

Cepat-cepat..tiop lilin...fuhh!!..(tiup lilin tuh kene ngan gaye awal ashaari mase dy host Fuhh!!..)*

Go to fullsize image
Fuhh!!..

Memandangkan ary nie b'day adek aku, kiteowg one family mkn special siket..tapi parent aku tak ade..so, mak aku soh tepon mcD..masalah nyew..aku tak geti walopown umo aku hampir mencecah 18 tahun..(masih remaje babe)*

Goyang aku..haha..sape nak tolong teponkan??..

p/s: sume gamba aku search kart yahoo image n cilok jea dari situ..so,credit to dorang-dorang arw..huhu =D





























Ape lagi korang tengok-tengok?..da abes da..TEPOK TANGAN!!..




2 ulasan:

Ann Adira berkata...

haha... tlg ucapkan happy birthday N utk audi ye?
terima kasih... =) sis amnah sihat? lama tak jumpa kan? ehee

Izzah | zulkifli berkata...

yeah..sure2..=D

sehad alhamdulillah..yup2..lme ta jmpe