Isnin, 24 Januari 2011

Macam mane nak...

Since aku baru ceburi dunia blog nie..aku ade banyak soalan nak tanye..tpie aku tak tahu nak tanye sape coz membe2 aku tak minat nak ade-ade blog nie..yang ade blog pown ade larw berape kerat..



Go to fullsize image
Banyak sangat soalan sampai terpakse kerok-kerok kepale yang ade kutu setimbun



So,ape yang aku nak tanye is...macam mane nak:

1. ade banyak follower?

- soalan nie dah dijawab oleh yb raz n brader hizami rahim..(thx bebanyak)*
ape yang dorang syorkan banyakkan blogwalking n adekan contest-contest.
well, in that case, aku ingat nak blogwalking atleast 5 blog baru everyday..amacam??..oke?
tpie if contest tuh, aku tak brani nak buad agy, coz aku still baru..


2. buad header tuh?

- seriously aku tak tw nak buad camne..ajarkan bole??..
if baek ati, buadkan arw untowk i..hehe (banyak chantek muka kaw)*


3. ade facebook badge tuh?

- walaupown aku taw camne nak buad, tpie aku tak taw cmne nak letak kart blog aku

Korang-korang yang dah agak lame dalam dunia blog nie, tunjuk ajar kat aku bule??..

Buah cempedak di luar pagar,
Tak payah susah-susah jolok,
Panjat jea pagar tuh,
Atau pown beli kat pasar malam..

Hehe..tolong ajar ea...=D

4 ulasan:

Zarul berkata...

hey, mcm mne nk buat contest tu??

Izzah | zulkifli berkata...

zarul

~ hey, contest tuh kebanyakkan nyew blogger-blogger yang dah lame bekecimpung dlm blog nie..try larw blogwalking..if tak pown,nty kalo i masok ape-ape contest or i noe ape-ape contest yang menarik, i let u noe keyh.. =D

Ainul Aqma berkata...

thnx for following me back. great! :)

Ann Adira berkata...

blogwalking! best! buat serajin mungkin! ngee..
nway, pasal fb badge tu.. ermm... kena g fb rasenye.. then kena cari butang "nk buat fb badge"...haa..then, ikutlah arahan selanjutnya!