Selasa, 18 Januari 2011

SAKET WOIH..

Go to fullsize image

"Kenapo aih budak nie letak gambaq kaki...BUANG TEBIAT agak nyew..huhu"

Agak-agak nie larw yang korang akan cakap bile masok blog aku nie..or aku sorang jea yang perasan??..haha..

Aku sebenarnye takde bende topik yang MEMBERANGSANGKAN untok tulis hari nie..tpie sebab boring gle vavi,aku update larw jgk..

Tdie ble aku tengah baek ngun adek-adek aku,nak bagi dorang makan,kaki aku tersadong kat penutup lobang longkang tuh..adush..saket hang taw..habes kulit kaki aku nie terkopek..dah larw aku amek kan makan dorang,letak kuah,buang tulang ikan,bancuhkan air and siap hidangkan kat depan tv lagi...camnie plax balasan tuhan kat aku..huhu..mungkin nie balasan dosa-dosa aku...esh,esh..(insaf sekejap)*

WOKEYH MASE UNTOWK INSAF SUDAH HABES...haha (boleh plax camtuh)*

Sebab perit sangat luka nie, aku tak de arw nak basoh..esh,cube korang bayangkan luke kene air..ADUH..tak dapat dibayangkan..then, aku biaq jea larw darah dari luke tadi mengalir sampai dia kering..en best kalo EDWARD CULLEN ade..tak payah aku susah-susah pi basoh..nak letak ubat or what..panggil jea dia..soh dia isapkan darah kart kaki nie..tros baek luke nie (esh,mcm larw dy nak isap darah kaw...kat kaki plax tuh)*

Go to fullsize image
EDWARD CULLEN IN TWILIGHT

Sekarang nie aku terpikir macam mane aku nak pakai kasut or selipar nanti..lagi terok arw kaki aku nanti..korang ade suggestion?.

Tiada ulasan: