Jumaat, 4 Mac 2011

Penjelasan yang TERANG LAGI BERSULUH MENGGUNAKAN LAMPU PICIT BERKUASA KUDA

Assalamualaikum

ADE KE LAMPU PICIT GUNA KUASA KUDA??..SELALU LAMPU PICIT GUNA BATTERY KEDAI AMOI DEPAN JE..

Lantak pi lah..kami nak gune kuase kuda ke, kuasa tenok ke..ang kesah ape??..huhu..(dah..cukup, cukup lah merepek Izzah oiii)*
Mesti ade orang cakap yang aku ni SENGAJE carik publisiti murahan bile MENTERJAH-TERJAH blog-blog orang lain..seriously, sape yang cakap camtuh, aku mintak maaf sangat-sangat..memang bukan niat aku nak carik PUBLISITI MURAHAN..aku just nak orang lain tahu akan kewujudan aku dalam dunia blog nie..and pade mase yang same, aku nak jugak kongsi-kongsi blog yang aku rase BEST jea bile nak bace..so, IT'S A WIN-WIN SITUATION LAH KAN??..

Sampai sini saje lah penjelasan patik..harap tuan hamba menerima penjelasan patik..(ceh,ceh..gedik jea)*


ORYTE JEJAKA KACHAK dan GEGURL CHUMELL..

Kita mulakan aksi terjah-menerjah blog..ke garisan, sedia, mula!!..

FARHANA SELAMAT
link: http://nurulfarhanaselamat.blogspot.com/

dy nie pon same cam aku gak..tengah tunggu result SPM??..nervouskan awak??..huhu..blog dy simple jea..tak susah nak faham pun..

next..

NADRAH KHAIRUNNISA
link: http://teratakdindakanda.blogspot.com/

sis ni amat chomel..walaupun umur dy da 24..chomell mcm kanak-kanak RIBENA gitu..blog dy simple jea..ade kate-kate puitis..some times bout her story and some bout movie review..


Sorry coz dapat TERJAH dua blog jea..internet LEMBAT GILE SIPUT..

Lupe plax nak story mory..pade 2 MARCH 2011..my mom, Pn. Siti Hawa, dah masuk 17 ++ years old..(pemilik nama tidak mahu umurnya di gempar gemburkan)*..since my mom a huge fan of CRAFT, aku pon telah membelinya buku Craft dari UK yang berharga agak MAHAL jugaklah..(ceh, mahal nak kene besar)*

Ape-ape pon, Mummy, Happy Birthday to you..Smoge Allah murahkan rezeki mummy and menyenangkan segala urusan and masalah..I'm really bless to have a great mother like you..love u so much!!..

HAPPY BIRTHDAY!!

p/s: if sape-sape yang jenguk or singgah sini (macam ade jea)* yang nak blog nye di-TERJAH don' shy-shy cat kayh..

2 ulasan:

Unknown berkata...

wah ... sudah diulas... tq sys. =)

Izzah | zulkifli berkata...

@ cik NAd

welcome =D