Ahad, 2 Januari 2011

Blogger yang HEYBAT

Assalamualaikum sume!!.

Well,before aku masuk pada tajuk entri aku nie..aku nak ngadu siket kat korang..nape korang ta nak follow aku?..sian aku terkontang kanting update blog nie tapi korang ta nak follow..(ayat tacing je)..aku tengok yang bace blog nie meningkat tapi dari dulu sampai lah ke saat ini,follower aku sorang je taw..korang ta kesian ke kat aku??..sampai ati korang..camnie arw membe..sob,sob~
Aku bukan nak sangat pon korang follow aku,tapi aku ingat nak ajak blogger-blogger yang aku minat singgah sebentar kat blog aku yang hina nie..(ayat mintak simpati).Aku nak dorang tengok camne blog aku nie.bole berjaya ke tak ke or nak jugak lah tengok dorang ulas siket pasal blog aku..(poyo je).malu arw aku nak ajak if follower aku satu je..Da lah..menyampah pulak aku bace ayat yang mintak simpati nie..eww~

Oryte2..are u ready kids??..hehe

Aku minat gile2 arw sampai mereng kepale otak aku kat blogger-blogger nie..TABIK ARW..


CIK EPAL
blog dy: cikepal06.blogspot.com

Aku shuke gile doe ngun akak nie..dia banyak gile mase na update blog dy..kira2 dalam satu hari tuh dy boleh update blog dy 2-3 kali arw.then sume entri dy,bapak besh weyh.aku bace sampai 2 kali.rugi doe korunk ta bace blog dy..wlopown dy still blaja,dy pandai doe luangkan mase bace komen n balas stu2..esh,TABIK SPRING LARW..hehe


MARIA ELENA ZARUL
blog dy: peliks.blogspot.com

Korang tengok dy lawa ta??..lawa en..jelez bhai..hehe..aku shuke dy punye blog sebab dy nie cam sempoi jea bile buad entri2 dy sume..then,satu agi yang menarik perhatian aku ialah,alost every entri yang dy buad,bersertakan video dy..haha..lawak siot akak nie..rugi lu ta bace dy punye blog wa cakap lu..ANOTHER TABIK SPRING TO HER BABEYH..

Fatin Liyana Asri
FATIN LIYANA ASRI
blog dy: honeykoyuki.blogspot.com

Nie agy satu blogger yang aku minat..bukan main cute miut agi..aku ingat lagi..fez time aku jumpe blog dy mase aku terhegeh-hegeh nak carik gamba pemain bola sepak negeri sembilan,SHAHURAIN ABU SAMAH..then terjumpa arw blog dy.bile aku bace jea,terus aku melekat babe..memang cinta pandangan pertame arw.hehe..LAGI SATU TABIK SPRING.

Well,korang-korang yang hidup zaman batu nie,gi larw tengok blog ketiga-tiga blogger nie..sumpa korang akan jatuh cintan punye..wa cakap lu..lain kali aku kenalkan blogger laen yang BAEK PUNYER~

P/S:Kalau akak-akak yang tiga orang nie singgah blog saye,singgah larw lagi lain kali..dipersilakan..hehe(citt..perasan jea kau izzah.engat blog kau yang ntah ape ape nie HEYBAT sangat kewp dorunk na datang lagi..piiirah)



2 ulasan:

Maria Elena Zarul berkata...

hehe!! thank you for putting me in the same category ngan blogger2 hebat ni!!! i biasa je laaa. lebiuuu!!! =D

Izzah | zulkifli berkata...

@ Maria Elena.

same2 sis..hehe