Selasa, 4 Januari 2011

HARIMAU MALAYA

Go to fullsize image

Well,as u all know,skuad HARIMAU MALAYA dah menamat badi 14 taon..i know that crite neyp da lama untowk korang..but,aku cukup bangge arw dengan pencapaian dorang nie..

Jap2..before aku tulis ape2 yang bole menyakitkan mate korang,aku nak bagi warning awal2..aku nak PERASAN JADI PENGULAS SUKAN sekejap..

Ape yang bole aku ulas untok that nyte,minit pertame perlawanan kart stadium bung karno tuh,mmg mendebarkan arw..goyang gle aku bhai..ye arw.mne ta nyew..asyek2 pemaen indon jea yang nak attack..sebaek arw KHAIRUL FAHMI tuh pandai tepis bola..ta dew arw bolos bola tuh..MARKUS plax,relax jea kat seberang sne..npe??..sebab ta dew bola pown nak ke sane...(btw,adek2 aku panggil markus dengan gelaran,SI BOTAK LASER)..haha..parent aku da mule membebel cakap pertahanan HARIMAU MALAYA ta kuat..aku start bengang arw..aku ckp,mayb  dorang pnye plan untowk minit pertame,just relax and chill and just bertahan jea..ta payah buad attack..

Tpie2..keadaan tuh ta berterusan bile masok minit kedua..masok jea minit kedua,SKUAD HARIMAU MALAYA start to make their move..dorang start attack balek..well,memang susa arw na bolos..tpie tahniah arw SAFEE SALI coz buad jaringan pertame untowk MALAYSIA..

Walaupun kalah 2-1,tpie kte bawak balek piala suzuki tuh coz menang agregat 4-2..CAYALAH..

Aku sebagai anak Malaysia,bangge gle arw ngun skuad nie..TABIK SPRING SAMA LU SUME..ye arw..kat sane da larw peminat dia fanatik gile pig pnye..smpai macam2 dy buad..so,skuad kte nie kire kuat dari mental and fizikal arw..

Walaubagaimanapun,aku tak  puas ati larw dengan penduduk indon nie..ye arw..korang sume yang start maen laser2 nie en..then ble korang kala,tudoh kteorang plax yang maen tipu..panggil negara Malaysia nie dengan macam2 name..kteorang ta buat hal pown..huhu..da larw2..aku ta nak cakap byk2 pasal negara2 nie..ta pasal2 aku kene parang ngun mat indon kje depan umah nie..mane larw tw,dy bce blog aku nie ke..haha..

Go to fullsize image
Skuad Harimau Malaya 2010


Go to fullsize image
SAFEE SALI
penjaring gol terbanyak utk piala suzuki

Go to fullsize image
KHAIRUL FAHMI
golie yang pandai tepis bola

gambar-gambar sume dari yahoo images ea..;)

p/s: kalo hang sume tak suke ape yang aku cakap nie,hang sume pi amek parang belakang umah hang,then datang umah aku.then,parang aku..sedar-sedar jea aku dari koma,aku pi balai polis,antaq hang pi penjara..hehe..

Tiada ulasan: