Ahad, 2 Januari 2011

Tahun baru yang (mungkin) HEYBAT

ASSALAMUALAIKUM SUME!!.

Wargh!!!..da masuk tahun barulah..ta sangke doe..pejam kelip pejam kelip,da masuk tahun baru..kejap je en?..banyak betul yang terjadi pada tahun 2010 yang aku nak lupe and some aku na ingat sampai bile-bile..banyak gak perkara-perkara yang ta besh and yang besh jadi last year..aku ingat tahun nie akan jadi tahun yang lebih bemakne bagi aku and ta lupe jugak untuk korang sume..insyallah..Well,since it is new year,banyak resolution arw aku na buad..antara nye:

MY 10 BIG RESOLUTION OF THE YEAR
(hehe)

1. Nak jadi anak yang solehah
2. Nak sempurnakan sume tanggungjawab sebagai hamba-NYA
3. Nak jadi lebih peramah
4. Nak control my anger
5. Jadi kakak yang LEBIH baik
6. Tak menyombong
7. Nak turunkan berat
8. Belajar sungguh-sungguh
9. Tak nak ulangi kesilapan and kesalahan yang lalu
10. Tak nak kecewakan my parent lagi

Well,tuh je lah yang aku boleh pikir buad mase nie and aku rase yang penting arw tahun nie..Untuk kengkawan aku, I WISH THE BEST FOR U OLLS TIZ YEAR N HOPE IT IS THE BEGINING OF GOOD THINGS..tata~

Tiada ulasan: