Sabtu, 26 Februari 2011

Jom join bloglist Myung Dae

Assalamualaikum semua..

Malam semalam dapat tw, seorang anak artis yang bername Taufiq, atau lbeyh di kenali sebagai Myung Dae buad bloglist..woah!!..another chance untuk meng-glamorkan diri nie..since aku nie TERLEBIH TIDAK LANGSUNG POPULAR, ini adalah salah satu pendekatan untuk menjadi popular macam JUSTIN BIEBER..(kalo korang tak suke j.b.,tuka lah name tuh kepada sesape yang korang rase popular)*


Menurut iklan MTV yang aku tengok petang tadi, 83 peratus pengguna TWITTER, mengikuti perkembangan JUSTIN BIEBER melalui Twitter..woah!!..sile ngange sekarang..

ENOUGH BOUT JUSTIN BIEBER..
mahu dia kembang gile bile dy bace blog aku nanti..(poyo jea)*

Ni lah dia tuan punye blog yang buad bloglist yang aku kepoh-kepoh sekampung tadi

My Photo

I got to be honest, pagi semalam aku baru jumpe blog dia and follow blog dia..blog dia kemas jea..and seriously lah..mule-mule jea bukak blog dia..2 jea soalan yang tertumpu dalam otak aku..
  • Betol ke dia nie anak artis?..Artis mane plak nie?
  • Kenape name timangan dia macam ala-ala korea?
First soalan aku tuh dah di jawab lah..oleh sape??..OLEH DIA SENDIRI DOL..terharu gile..and u know what, dia memang anak artis..ceh..bangge aku membe ngun anak artis..(membe ke??)*

Second question tuh, aku tak sempat nak tanye pulak..huhu..

Syarat-syarat nye ada dalam blog dia..sebab aku baek sangat (ceh, puji diri sendiri)*..meh lah sini aku kasi link dy..

And untuk memenuhi syarat, aku kene tag tiga orang rakan..so, orang-orang yang di-tag adalah:








Tiada ulasan: